ODKAZY
ODKAZY
NÁVŠTĚVNOST
 
Doplňkové finále KZL 2018/19 - Fryčovice - 1.místo !!!

Dne 24.3.2019 odehráli naši borci r.2010 a mladší doplňkové finále KZL ve Fryčovicích o celkové 7.místo ročníku 2018/19.


Výsledky a report naleznete uvnitř článku... Fotka malá


V prvním utkání jsme nastoupili proti nažhaveným domácím borcům, nic jsme nenechali náhodě a s přehledem vyhráli 6:1.

Ve druhém zápase jsme se utkali proti hráčům z Kozlovic a bylo to nejtěžší utkání turnaje. Soupeř na nás nastoupil s taktikou "prešovského betonu", hráči si však trpělivou hrou vypracovávali šance a nakonec vyhráli 2:1.

Třetí utkání se neslo v duchu prvního a tým Hukvald jsme přejeli 7:2.

V posledním zápase, kdy už borci věděli, že turnaj ovládli, neusnuli na vavřínech a s velmi dobře hrajícím týmem z Ostravy-Třebovic vyhráli 2:0.

Tímto úspěchem hráči zakončili letošní ročník KZL pro r.2010 na celkovém 7. místě. V dnešním turnaji byla na hráčích vidět chuť hrát, byli výborní, rychlí a je škoda, že v zápasech základní části, se ne vždy hecli a nehráli na plný výkon. 

Sestava: Klimeš Matyas (GK), Schnapka Otto (C), Sikorová Sylvie, Řeha Václav, Kubica Daniel, Bielčík Filip, Malyšek Viktor, Mareček Jan.

 

Výsledky a střelecká listina:

Nošovice "B" - Fryčovice "E"   6:1   Schnapka 2x, Řeha 1x, Bielčík 1x, Malyšek 1x, vlastní 1x

Nošovice "B" - Kozlovice "D"   2:1   Kubica 1x, Malyšek 1x

Nošovice "B" - Hukvaldy "C"   7:2   Schnapka 2x, Bielčík 2x, Malyšek 2x, Kubica 1x

Nošovice "B" - Třebovice "B"   2:0   Řeha 1x, Bielčík 1x


Chci poděkovat hráčům za předvedený výkon, rodičům a fanouškům za podporu a dopravu.


 
Informace
Muži - zimní příprava 2021
Vzhledem k nouzovému stavu a opatřením vlády nelze trénovat standardním způsobem ve skupinách.
Tréninky MUŽŮ i DOROSTU jsou tedy ode dnešního dne až do odvolání individuální – běžecké.

Náplň: 2x týdně výběh na známém nošovickém okruhu s tím, že mezi jednotlivými tréninkovými dny musí být 2 dny pauza.
Běh se skládá ze 4 sérií (kol) po 11 minutách. Každou sérii běžet vysokým tempem. Jedno kolo by mělo být uběhnuto za 6-8 minut. Z toho vyplývá odpočinek mezi sériemi (3-5 minut).
Před každým tréninkem je důležité rozběhání, rozdýchání a protažení. Mezi jednotlivými sériemi rovněž protáhnout a dostat se co nejvíce do klidového režimu před další kolem.
Po konci tréninku protáhnout a dostat se co nejrychleji domů do tepla.
PARTNEŘI