ODKAZY
ODKAZY
NÁVŠTĚVNOST
 
Finále B KZL r.2011 2018/19 - Brušperk - 8.místo !!!

V neděli 31.3.2019 odehráli naši borci r.2011 závěrečný finálový turnaj r.2011 KZL v Brušperku.

Výsledky a report naleznete uvnitř článku... Fotka malá


V odpoledním Finále "B" nastoupily týmy umístěné po základní části na 13.-24. místě. Náš tým skončil celkově na 22. místě a proto byl rovněž nasazený do skupiny "B". Tým byl posílený o kluky, kteří už párkrát nastoupili za áčko a bylo to v herním projevu vidět. Kluci hráli velmi bojovně a tři zápasy vyhráli a tři těsně prohráli. Mám radost z nasazení a bojovnosti borců Co mě šokovalo byla kontrola ID hráčů trenéry některých týmů, na což jsme doplatili, protože Vašek Kyrych je ročník 2010. Byli jsme automaticky posunuti o jedno místo dolů ve skupině "B" a obsadili tak 4. místo a mohli jsme hrát o celkové 7.místo. V tomhle utkání kluci prohráli se Sedlišti a obsadili tedy 8.místo v turnaji a celkově si polepšili na 20. místo KZL celkově. V dovednostních disciplínách vyhrál Ondra Glombica člunkový běh 4x10m!!! Velká Gratulace

Sestava: Mareček Jan (C), Glombica Ondřej, Sikora Pavel, Kyrych Václav, Glombica Martin.

Výsledky a střelecká listina:



Nošovice "D" - Brušperk "R" 1:4 Sikora P. 1x

Nošovice "D" - Nebory "B" 3:1 Mareček 2x, Sikora P. 1x

Nošovice "D" - Metylovice "B" 12:0 Mareček 6x, Sikora P. 5x, Glombica O. 1x

Nošovice "D" - Staré Město "F" 4:2 Mareček 3x, Sikora P. 1x

Nošovice "D" - Vítkovice "F" 3:4 Mareček 2x, Sikora P. 1x

Nošovice "D" - Sedliště "F" 3:4 Mareček 2x, Glombica O. 1x

Děkuji hráčům za předvedený výkon, rodičům a fanouškům za podporu a dopravu.
 
Informace
Muži - zimní příprava 2021
Vzhledem k nouzovému stavu a opatřením vlády nelze trénovat standardním způsobem ve skupinách.
Tréninky MUŽŮ i DOROSTU jsou tedy ode dnešního dne až do odvolání individuální – běžecké.

Náplň: 2x týdně výběh na známém nošovickém okruhu s tím, že mezi jednotlivými tréninkovými dny musí být 2 dny pauza.
Běh se skládá ze 4 sérií (kol) po 11 minutách. Každou sérii běžet vysokým tempem. Jedno kolo by mělo být uběhnuto za 6-8 minut. Z toho vyplývá odpočinek mezi sériemi (3-5 minut).
Před každým tréninkem je důležité rozběhání, rozdýchání a protažení. Mezi jednotlivými sériemi rovněž protáhnout a dostat se co nejvíce do klidového režimu před další kolem.
Po konci tréninku protáhnout a dostat se co nejrychleji domů do tepla.
PARTNEŘI