ODKAZY
ODKAZY
NÁVŠTĚVNOST
 
Z Mostů opět bez bodu...


sobota 12.října od 15:30 hřiště Mosty
mistrovské utkání 1.B třídy sk.C



TJ SOKOL MOSTY

TJ SOKOL DOBRÁ "A"
3 (1)
1 (1)

Branky Dobré:  Kisza V.
Sestava Dobré:  Pešák - Pietroszek, Knodl (Gryžboň), Imričko, Šmahaj - Rajnoch, Fojtík, Platoš, Filipčík (Lužný) - Kisza (Palarčík), Koloničný (Figura)

Hosté byli v Mostech zejména v první půli jednoznačně herně lepším týmem. Prosazovali se především po rychlých akcích Rajnocha či Filipčíka vedených po stranách hřiště. Už v druhé minutě byl penaltově faulován Rajnoch, ale píšťalka rozhodčího zůstala němá. Udeřilo v 9. minutě, když po sólu otevřel skóre Kisza. Další stoprocentní šance však doberští neproměnili. Ve vyložených pozicích sami před brankářem selhali Filipčík, Koloničný, Rajnoch i Fojtík. Další nadějné akce zastavovali domácí fauly nebo doberské zradillo zpracování. Mosty hrozily pouze nakopávanými míči ze standardních situací. Těch měli za první půli téměř dvacet. Pět minut před přestávkou se mostečtí dokázali prosadit po jednom z přímých kopů, Ze závaru před hostující brankou dokázali vytěžit srovnávací gól.

Ve druhé půli se obraz hry příliš nezměnil. Doberští však opět nedokázali vstřelit branku. V závěru utkání po neuvěřitelných individuálních chybách hostujících hráčů a následných brejcích do otevřené obrany dvakrát skončil míč za zády Pešáka.

Dobrá tak již po několikáté doplatila na svou střeleckou nemohoucnost a po zásluze si z Mostů odváží další porážku.
 
Informace
Muži - zimní příprava 2021
Vzhledem k nouzovému stavu a opatřením vlády nelze trénovat standardním způsobem ve skupinách.
Tréninky MUŽŮ i DOROSTU jsou tedy ode dnešního dne až do odvolání individuální – běžecké.

Náplň: 2x týdně výběh na známém nošovickém okruhu s tím, že mezi jednotlivými tréninkovými dny musí být 2 dny pauza.
Běh se skládá ze 4 sérií (kol) po 11 minutách. Každou sérii běžet vysokým tempem. Jedno kolo by mělo být uběhnuto za 6-8 minut. Z toho vyplývá odpočinek mezi sériemi (3-5 minut).
Před každým tréninkem je důležité rozběhání, rozdýchání a protažení. Mezi jednotlivými sériemi rovněž protáhnout a dostat se co nejvíce do klidového režimu před další kolem.
Po konci tréninku protáhnout a dostat se co nejrychleji domů do tepla.
PARTNEŘI